návštěva u Debry BS

04.02.2016 07:09

V sobotu 30.1.2016 jsme navštívili mojí dcerušku Debrušku. Je to holka čiperná a tak nějak se na chvíli nezastaví. I když už mě Debra přerostla, já jsem se nedala, tak pořád drželi partu s Carsonkem. Tomu se to její olizování taky někdy nelíbilo, ale on byl trpělivý. Ještě dopoledne jsme si užili krásnou procházku v městských Jemnických lesích. To si Carsonek udělal malý soukromý výlet, i když měl rozříznutou tlapku, tak jsme na něj pár minut čekali. V poledne jsme si měli dát odfrk , já jsem to dodržela na gauči, ale ti dva blázni se na chvíli nezastavili a lítali skoro po celém baráku, honili se s plyšákama a dělali kotrmelce. Na odpolední procházce jsem se zase utrhla já a prohnala jsem si srnečky po lese.  No samozřejmě nemohlo chybět to „trapné“ focení. Večer jsem zase strávili doma a to už jsme vytuhli všichni, to byl klid.

Jinak, už mi roste pupíček.

To jsme my tři

já s Debrou

Carson si hrál neúnavně s Debrou

provokovala mě slepice