Panička mi odjíždí na dovolenou

31.05.2011 08:02

Ani o víkendu jsem nezahálely a jely jsme cvičit vše lovecké, co se dalo. Na krásné travnaté louce jsem měla připraveného našeho „domácího“ bažanta, na dálku jsem ho ucítila, krásně jsem ho vystavila a asi 10 m jsem k němu postoupila. Když k němu ale panička přišla, zjistila, že nám bažanta roztrhal nějaký dravec. To nás teda všechny pořádně naštvalo. Pak mi s Luďkem natáhli nějakou vlečku, hodili ztracenou, kachnu do vody a bylo to moc príma. Mezi tím vším jsem se ale musela osvěžovat v loužích.

Jenže panička mi dneska odjíždí na 11 dní na dovolenou, prý lovit snad až někam do Afriky a mě nechá doma. Co tu budu bez ní dělat?

Paničko, vrať se mi v pořádku, abychom mohly zase chodit ven na procházky a cvičit. Já tu na sebe i Besinku taky budu dávat pozor.