máme štěňátka

03.03.2016 11:27

Čas březosti utekl jako voda a poslední týden paničku sklátila nemoc. Vzala si mě k sobě a vegetily jsme společně u ní doma. V pátek 26.2.2016 mi už nebylo celý den dobře, byla jsem zalezlá a vůbec nic se mi nechtělo. Večer jsme se šly ještě krátce projít a pak už jsem neměla stání. V deset hodin to začalo. Samozřejmě průběhy mých porodů se opakují a tak nezbylo, než se sebrat a jet na veterinu. Bohužel v Čáslavi už nedrží noční pohotovosti, tak jsem měly porod na noc domluvený jinde a věděly jsme, kam hned jet. Krátce před půlnocí se mi narodilo 5 krásných obrovských štěňátek (o váhách 410, 440, 485, 500 a 530 g), dvě holky a tři kluci. Panička byla celou dobu se mnou, což byl pro ní prý ukrutný zážitek a starala se po vyndání z mého bříška o ty prťouse. Zvládly jsme to všechno dobře a naše poděkování patří MVDr. Šárce Dolínkové, že se nás ujala. Korča je v pořádku a buřtíci vesele přibývají. Po pěti dnech mají o polovinu vyšší váhu. Všechna štěňátka jsou momentálně zadaná.