úspěch mých potomků

26.07.2017 15:14

13.5.02017 Karel vymyslel akci společného setkání na výstavě v Hradci. Svojí premiéru si šli zkusit majitelé se svěřenci z vrhu E - Emma, Ebbi a Edward. Všichni si vedli statečně. Edward v třídě mladých s Radkou vyběhali vítěze třídy mladých, holky Emma i Ebba dostaly taky v třídě mladých Emma V1, Ebbi V2, Carson byl V1 vítěz třídy vítězů, krajský vítěz a já V1 vítěz třídy veteránů. Tím ale náš zdar nekončil. Nastoupili jsme do závěrečných soutěží. Já jsem šla ve veteránech a zúčastnili jsme se s Carsonem i nejlepšího páru, ale tam jsme nezabodovali. Ovšem líp se dařilo mým potomkům v soutěži o nejlepší chovatelskou skupinu, kde v konkurenci několika plemen moji potomci Carson, Emma a Ebby ZVÍTĚZILI. Na konci přišly na řadu FCI skupiny. V naší VII. skupině ohařů nastoupilo 5 psů a mezi nimi i Carson. Jsem na toho mého kluka a všechny potomky pyšná, Carson VYHRÁL.

já a Karel

nejlepší pár

nejlepší chovatelská skupina

nejlepší pes VII. FCI skupiny

já, Carson, Ebbi, Edward a Emma