MVP České Budějovice 23.4.2011

26.04.2011 20:00

 

Tak mě zas panička vyvezla na další otravnou akci. Zase výstava, zase Budějovice. Jel se mnou i Adir, tak aspoň nějaká spřízněná otrávená duše. Počasí se teda moc vydařilo. Krásně svítilo sluníčko a já jsem se mohla opalovat před posuzováním u kruhu a chytat tmavší bronz. Panička při posuzování MOKů povzbuzovala nejvíc naše kamarádky Bashu a Ebi, ale stejně to nikdo okolo moc nevnímal. Ale možná to pomohlo. Na to, že pan rozhodčí moc dobrých známek nedal a tituly vysloveně šetřil, Ebi ohodnotil v mezitřídě V2 a Basha byla jako šampionka nejkrásnější maďarská fena s CACIBem. Oběma moc gratulujem. A na nás ze zase pan rozhodčí vyžil. Koukal na mě se slovy: „Tohle že je žemlová barva? Pro Boha pani, kde jste tohle vzala?“ To mě teda otrávilo a odmítla jsem ze sebe dělat šaška a už jsem se nepředvedla. Všechny čtyři moje kolegyně v třídě pracovní, i já, jsme dostaly VD, „ta s tou barvou“, tedy já, jsem byla bez pořadí. Asi jsem ale zas o moc horší nebyla. Doufám, že mě panička příště vezme na zábavnější akci. A Adir? Ten vybojoval se svým páníčkem nejlepšího veterána a to je teda taky moc krásný výsledek.