MVP České Budějovice 30.3.2013

03.04.2013 22:05

Jako tradičně se Českobudějovická výstava nemohla konat bez nás. Tentokrát nás doprovázelo velice netradiční počasí. V pátek chumelilo, jen se sypalo a v neděli další sněhová kalamitka. Zimy jsme se bály, jako čert kříže. Měly jsme štěstí, že aspoň v sobotu bylo obstojně, bez srážek sněhových i dešťových s nadnulovými teplotami a dokonce i odpoledne prosvěcelo sluníčko. Další změna oproti ostatním ročníkům byla ta, že jsme jely samy. Teda doprovod nám dělala kamarádka Martina od Arta. Tentokrát jsme jely s velkým posláním – získat toho „posledního“ potřebného CACe v třídě šampionů a dosáhnout na grandšampiona. K tomu nám nahrával fakt, že s námi nešla v kruhu žádná soupeřka. Ale posuzoval Ing. Vlasák, o kterém kolují zvěsti, že neodpustí žádný vroubek.  Takže opět – 50 na 50. Protože panička z minulých výstav věděla, co se mnou může udělat nuda a zima a jak se pak předvádím nahrbená a otráveně vzhlížející, nechala mě odpočívat v teple auta. Hned mi bylo líp. Než jsme šly na řadu, krátila jsem si čekání pohráváním si s výmarskými kolegy. To mi zvedlo náladu a asi se na mě dalo v kruhu relativně koukat, pan rozhodčí ze mě sice nebyl úplně okouzlen, ale toho vysněného CACe nám přidělil. To bylo radosti. Teď můžeme jen čekat, co nám přijde z pražské Českomoravské kynologické unie.