MVP České Budějovice 31.3.2012

09.04.2012 10:01

V sobotu 31.3.2012 nás s Adirem vyvezli naši páníčci jako tradičně na jarní mezinárodní výstavu do Českých Budějovic. Z uplynulých ročníků jsme byli přesvědčeni, že na jarní výstavy bývá oproti těm podzimním dost ošklivé a chladné počasí. I letos se toto pravidlo potvrdilo. Bylo zataženo a foukal silný vítr. Nejprve jsme se snažili najít kruh, kde měli být posuzováni gordoni. Našli jsme ho v nově postaveném přeplněném pavilonu T1, kde nebylo slyšet vlastního slova a vzduch byl dost těžký, nasycený různými pachy z nás čtyřnožců. Adira na stará kolena předváděla panička v třídě pracovní. Byli tam sami a pan rozhodčí Ing. Šonka obdivoval Adirovu vitalitu a jeho celkový elán. Byl oceněn V1 CAC, ale do dalších bojů už bohužel nezasáhl. I tak to byl super výsledek. Na konec jsme byli rádi, že jsme mohli zůstat schovaní v teple do poledních hodin. Pak se se mnou přestěhovala panička k našemu kruhu, kde pan rozhodčí Petr Řehánek posuzoval mnoho jiných plemen a na maďary bylo ještě spoustu času. Čekání jsme si zkracovaly blbnutím s kamarádkou Ebi a dalšími jejími kamarády. Moc to ale neutíkalo a než přišla řada na mě v půl třetí, jako na posledního maďara k posouzení, byla jsem zmrzlá jako rampouch. Neměla jsem náladu na nějaké tajtrdlíkování před panem rozhodčím a tak jsem se na to vybodla, hlavně aby mě už dali do tepla. I přesto, že jsem udělala ve třídě šampionů ostudu svou znuděností a neochotou se předvést, dostala jsem ocenění V1 CAC, ale panička z toho tentokrát takovou radost neměla a byla na mě rozzlobená. Asi jsem to přehnala. Příště to budu muset vylepšit.