MVP Litoměřice 22.5.2011

23.05.2011 22:11

Byl krásný slunečný a parný den a my jsme zase vyrazili s paničkou, Adirem a jeho páníčkem na výstavu, tentokrát do Litoměřic, kde jsem ještě nikdy nebyli. Panička mě zase chtěla ozkoušet, co na mě řekne další rozhodčí a Adir potřeboval získat V1 v třídě veteránů, aby měl splněné podmínky pro získání veteránského šampionátu.

Cestu do Litoměřic mi okořenili tím, že jsme našli po cestě na silnici sraženou divokou kachnu a hned mi jí na parkovišti odhodili jako aport. Musela jsem paničce udělat radost, tak jsem jí donesla.

Setry, maďary a některé další ohaře posuzoval Andrzej Brabletz z Polska, ale nikdo mu nerozuměl, kdyby mluvil aspoň maďarsky ... Ku vší smůle do třídy veteránů nastoupil s Adirem ještě jeden veterán z Německa, který mu V1 vyfoukl. Panička mě nechala odpočívat ve stínu stromů, takže když jsem přišly na řadu k posuzování do plně osluněného kruhu, byla jsem fit a zchlazená. Soupeřily s námi v třídě pracovní feny Danja Lovely Face a Chiquita z Blanenských lesů, které se už jistě nejedné výstavy zúčastnily a holky byly fakt pěkné. Panička se při předvádění moc snažila. Pan rozhodčí nad námi všemi kroutil hlavou a nelíbily se mu naše ťapičky, že je prý máme všechny „křivé“. Pak rozdal konečné pořadí. Zase se stal div. Všechny jsme dostaly výbornou, já V1, Danja V2 a Chiquita V3. Titul ale bohužel nezadal a to asi proto, že bych ho měla mít já. To byla panička poprvé na výstavě opravdu vysloveně naštvaná, že nám CAC nebyl dopřán. Odpoledne jsem se setkali s mým novým kamarádem jagdteriérem Royem (Abran z Hradska-Liska) jeho páníček s výsledkem VD2 taky nebyl moc spokojený. Takže co se týká úspěšnosti, zase malinko vypráskaná akcička. Ale co, měli jsme zase príma výlet, s Royem jsem se příjemně poškádlili pod lavicí ve stínu a byly nějaké zážitky. Občas na mě padla únava, tak jsem si musela odpočinout. Když všichni posedávali po těch lavicích, zvolila jsem i tuto možnost a ne ležet na té špinavé zemi. Před odjezdem mi panička za odměnu ještě odhodila na parkovišti kachnu a i když jsem byla strašně zmordovaná z toho tepla, ráda jsem bez zaváhání kachnu donesla a bylo to pro mě fajn rozptýlení.