uvolnil se jeden pejsek

07.05.2015 11:41

V neděli 3.5. jsme oslavili 3 týdny našich prcíčků. Panička mi odjela na operaci, ale já jsem se tu snažila a když za týden přijela, vůbec je nepoznala. Dostala jsem obrovskou pochvalu za vzorné mateřství. Mlíčka mám dost a baštěního dostávám taky spoustu. Štěňátka už koukají, rostou jim zoubky a jedno je jako druhé, k nerozeznání. Začínají lumpačit, okusovat se a hlasitě se projevovat. Mají vybraná jména a z plemenné knihy přidělená tetovací čísla.

Doufáme, že se nám zatím podařilo sehnat pro ty naše ratolesti ty nejlepší páníčky, ale děje se i to, že někdo pejska chce a pak si to rozmyslí, že není připravený na to mít psa nebo že maďárek je vlastně moc velký pes. Stalo se teda, že se nám uvolnil jeden pejsek a je k mání. Budeme rádi, když se v případě zájmu ozve ten nejlepší človíček, který by si s ním chtěl okořenit život a měl ho rád.