zase výstava

11.10.2011 13:26

8.10.2011 jsme vyrazili s Adirem opět na další výstavu, tradičně na mezinárodní do Českých Budějovic. Zajímalo by mě, kdy už mě přestane panička tahat po těchto nezáživných akcičkách. Počasí bylo příšerné, pršelo a byla strašná zima, která mě teda otravovala. Po příjezdu na výstaviště se nám nedařilo najít náš výstavní kruh. Překvapilo nás, když jsme ho objevily v pavilonu H a poprvé jsem se předváděla v hale. Ale zase tam bylo sucho a teplo. Začalo se posuzováním maďarů a šlo to velice rychle. Pan rozhodčí Jančík byl rázný, velice přísný, např. psům v třídě šampionů rozdal VDčka a dokonce se pohašteřil s jednou vystavovatelkou. Po této malé roztržce jsem šly na řadu my, v třídě pracovní. Poprvé jsem byla v kruhu sama a panička se snažila, abych se předvedla co nejlíp (trochu jsem blbla, protože mě to nebavilo). Netrpělivě a s obavami jsme čekaly na mé ohodnocení. Divy se občas dějí a já jsem se líbila. Asi k tomu přispělo i mé předvedení, které pan rozhodčí hodně upřednostňoval. Z jeho úst vypadlo: „tuto fenu hodnotím známkou výborná a uděluji titul CAC“. Myslela jsem, že se panička zbláznila, začala se strašně smát. Nechápu proč, to jsem jí připadala tak vtipná? Pak přišel na řadu „boj“ o CACIBa. Nastoupily jsem tři, Jena Jantar Devil z mezitřídy, Debora ze Žďárských luk z třídy otevřené a já. Zaslouženě vyhrála Jena, která taky vyhrála BOBa a já jsem byla druhá s res. CACIBem. To dostala panička druhý záchvat a hrozně do mě bouchala, asi mě chtěla jenom poplácat. Ale protože to bylo radostí, vydržela jsem to. Už mě prosím na žádnou výstavu neberte.

Adir byl ohodnocen nejlepším veteránem a splnil tím ve své „kariéře“ podmínky pro získání titulu Český veterán šampion. Moc gratulujeme všem.